05 juni 2007

Oppdrag utført

Jeg har færre dager igjen her i Mali enn det jeg har fingrer. Allikevel har jeg gått til det drastiske steget og fått meg en kamel i hagen! Så til alle dere som hele veien har trodd at mitt ønske om å beskue dette artige dyret fra verandaen bare har vært et underholdningsplott på bloggen min: Dere tok feil! Mohahaha!


En lykkelig kamel i hagen (legg bare merke til hvordan han smiler!)



Det var søt musikk ved første kamelgurgling



Mine damer og herrer. Jeg har den store ære å presentere kamelen Gurgle!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

er det din?

10:44 p.m.  
Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

Gratulerer! You made it! skal hilse fra Klara og si at hun er litt sjalu... gleder meg til å se deg på sønda! snakkes.

10:31 a.m.  
Anonymous Anonym said...

GRATULERER!Æ bøyer mæ i støvet.....

8:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home