28 mars 2007

Sydenferie

Etter en actionfull lørdag på en småfrekk firehjuling kunne jeg og André konstatere tidenes t-skjorteskille. Forskjellen minnet ikke så rent lite på dag og natt. Da så tilbudet om å jevne ut våre linjalrette overarmsstreker ble lagt på bordet trengte ikke min kollega og jeg lang betenkningstid. Kritthvite strender, bading og hyggelig selskap slår som regel aldri feil. Av den grunn vender jeg nesen til sydligere strøk i påskeferien. Nærmere bestemt Ghana. Nå gjenstår det bare å se om jeg klarer å ligge i ro lenge nok til at skillet blir hvisket bort. Helt ærlig så tviler jeg litt…


Et ca. 2km uttørka elveleie + en 300kubikk firehjuling = En opplevelse man trygt kan skrive hjem om!



I mangel på telemarkkjøring denne vinteren så må jeg ta til takke med utforkjøring med motoriserte kjøretøyer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heei du;) bare 2 elever sir du? Her på Madagaskar er det bare 4.:P
Hilsen meg ;)
PS. hint misjonstidene.

1:29 p.m.  
Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

du! fetter martin ekke 8 han er 11. minst!

2:22 p.m.  
Blogger Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne said...

Stemmer. Skal rette det opp. Snakkes!

5:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home