14 mars 2007

Greit. Jeg har'n.

Som ild i tørt (blogge)gress så sprer denne lille leken seg. Nå er det altså min tur. Jeg har nemlig fått har’n av min bror Kristian.

Reglene er som følger: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egenblogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Seks (rare) ting om meg selv:
1. Når det er skikkelig masse som må gjøres, og tiden for å gjennomføre alt er minimal. Så pleier jeg som regel å sette meg ned med et eller annet musikkinstrument.

2. Jeg samler på sporter. (Det vil si at jeg ønsker å prøve/mestre flest mulig)

3. Hvis vær og temperatur i Norge hadde tillatt det så ville jeg ha gått med t-skjorte og slipperser hele året.

4. Da jeg var liten slo jeg meg skikkelig vrang og nektet å sette meg inn i en bil fordi jeg ikke likte fargen på bilen.

5. Jeg har en drøm om å eie en kamel.

6. I går tok jeg på meg genser. Synes det var litt kjølig. Termometeret ute viste 28grader…

Videre så gir jeg har'n til André, Einar, Ingeborg, Rebekka, Silje og Vidar.