12 november 2006

Sigurd liker Guava (evt. guajava)

Jeg trasker rundt med et stort smil om munnen for tiden. Gjør vel egentlig det vanligvis også, men smilet er i hvert fall litt større enn vanlig. Grunnen er ganske enkel: Guava sesongen har endelig begynt. Det vil si at det er overflod av denne herlige frukten, som igjen betyr at jeg spiser i overkant mye. Har derfor allerede begynt å eksperimentere litt med ulike guavaoppskrifter. I dag stod f.eks. guavapai på dessertmenyen, og i morgen er det guavasorbé som skal testes ut. Målet er å spise så mye før sesongslutt at jeg rett og slett blir litt lei. På den måten vil forhåpentligvis savnet etter frukten være minimal til neste år. Går derfor noen spennende, smilende og ikke minst mette uker i møte!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Guava er veldig bra!!

9:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei på deg kompis!
Hvordan har du det?
Savner deg jeg!
Jeg vil å ha guava frukt!
Klem Silje

11:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home