02 november 2006

Nok en utflukt...

I utgangspunktet burde det være lett å skrive om hverdagslige ting, for det er tross alt det man opplever mest av, men slik er ikke verden skrudd sammen. Derfor er bildene under hentet fra nok en utflukt i de naturskjønne omgivelsene rundt byen min Douentza.



Sanddyna ligger da en ca.25 min lang, og svært underholdene, kjørtur unna min hjemby.



Kondisjonen ble satt på en hard prøve på veien oppover.



Det er i sånne stunder man angrer på at man ikke tok med en volleyball, for hvor digg hadde det ikke vært å spilt beach på toppen av sanddyna?!



Fotoposering er en viktig del av en hver form for utflukt.
Over: André Sæter stiller her i en lekker hvit KRIK t-skjorte med en olabukse som matcher hans ravnsvarte hår.

Under: Sigurd S. Vatne poserer småfrekt på toppen av sanddyna. Antrekket er for anledningen en kroppsnær t-skjorte i en okseprovoserende rødfarge, med en tilhørende nøttebrun bukse av turbanstoff. (Selv ikke den gamle mannen i alle Dressmann-reklamene kunne ha gjort en bedre poseringsjobb!)


Skal komme tilbake med mer hverdagslige ting etter hvert. Det er tross alt nok hverdager å ta av.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du faar ihvertfall litt trim, kan ikke si at de er saa veldig store paa det her i statene! Men, men, jeg gjor saa godt jeg kan for ike gjore meg fet!

Vi prates!

M

4:29 p.m.  
Blogger Ingrid said...

ja, du utkonkurrera dressmann - mannen!

9:30 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home