08 september 2006

Mitt nye, men svært så kjære hjem



Da er det offisielt. Etter hele 432 timer i Mali har jeg endelig flyttet inn i mitt høyst private hus i Douentza. På den måten har jeg blitt den andre hvite fastboende her i byen! Det er med andre ord umulig for meg å skli ubemerket inn i en menneskemengde. Føler meg litt som en kjendis faktisk, for uansett hvor jeg går så får jeg så mye oppmerksomhet. Ikke at det er noe positivt altså, men det vel prisen jeg må betale for komme fra et velstående kontinent. En svært liten pris med tanke på at jeg har det så godt som jeg har det.

Over er to bilder av huset mitt hvor det ene er tatt rett forfra, og det andre fra fjellene bak huset.

2 Comments:

Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

utrolig kult landskap! jeg gleder meg til å komme på besøk...

10:06 p.m.  
Blogger Merete Eriksen og Sigurd S. Vatne said...

Ja, det er bare å begynne å glede seg! Jeg kan i hvert fall love et par fjellturer i løpet av oppholdet..

1:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home