16 september 2006

Kamel i sikte?

De av dere med et observant øye, eller en snerten sans for detaljer, har nok oppdaget at jeg ennå ikke har skaffet meg en kamel i hagen. Jeg må ærlig innrømme at det ikke har stått øverst på prioriteringslisten min, men nåde den som tror jeg har gitt opp! Min kommende kamel står bare og drøvtygger sløvt og usexy på noen gresstrå et eller annet sted i Mali. Uvitende om at det den aller helst vil er å flytte inn på min eiendom. Den venter derfor bare på at jeg skal finne den. I mellomtiden opererer mitt kamelfrie uteareal seg som en liten zoo. Det vil si at fem esler, en hund, to store skilpadder og et ukjent antall sauer/geiter gresser lykkelig rundt omkring huset. Mitt hjem er derfor bokstavlig talt omringet av en dyrehage. En kamel hadde derfor passet perfekt inn. Den hadde nok blitt lykkelig, og hvem vil ikke ha en lykkelig kamel i hagen?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Sigurd.
Sinnsykt kul side, visste ikke at jeg hadde en så talentfull fetter;)
Det virker skikkelig kult der nede, får endelig håpe du snart finner den kamelen din.
En av dine artige kusiner fra Kongsberg (Henriette hvis du ble nysgjerrig)

10:06 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home