23 august 2006

Mmm, glasscola

Å drive reklamekampanje for internasjonale pengemaskiner er ikke akkurat min greie, men noen ganger må en nesten gjøre et unntak. Derfor skal jeg benytte anledningen til å reklamere litt for Coca-Cola Company. Det har seg nemlig sånn at en iskald og duggfrisk glasscola i ørkenvarmen er som balsam for sjelen, for i det øyeblikket du setter den kalde glasstuten mot leppene og slurper i deg de sukkersøte dråpene så blir verdens små og store problemer omgjort til bagateller. I hver fall til frem til flasken er tom. Som et resultat av dette har jeg gått til innkjøp av min høyst private kasse med glasscola. På den måten kan jeg nyte den iskalde leskedrikken med en gang behovet måtte melder seg. Nå kan det kanskje virke som om jeg har blitt avhengi, men det stemmer nok ikke. Det er bare det at colaen her nede smaker så utrolig mye bedre enn i Norge. Jeg lurer på om det kanskje kan skyldes den lille varmeforskjellen. I går kveld klokken 22.30 viste termometeret 30 grader utenfor min leilighet. Altså, en temperatur man sjeldent opplever i Norge, og det selv på dagtid. Jeg nyter derfor min iskalde glasscola med god samvittighet i ørkenvarmen!

2 Comments:

Blogger Kristian Nesbu Vatne said...

jeg kjenner meg igjen! iskald glasscola i varmen er helt nydelig.

12:16 a.m.  
Blogger Magnus Vatne said...

du er blitt en skikkelig poet du!

Morro!

Btw. Let Her Run Wild er utrolig bra! Jeg har akkurat klart aa laste det ned!

Fantastisk!

5:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home